Lights & Safety Gadgets
Start › Forums › Gear & Tech › Lights & Safety Gadgets
-
AuthorPosts
-
888starz_bpmr
Guestيعني أنا لسه حوالي 4 شهور بجرب على المنصة دي وحبيت أشارك اللي شفته بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أكتر حاجة عجبتني إن كتالوج السلوتس ضخم — حوالي 8 آلاف لعبة بالتقريب، والجودة مش وحشة زي مواقع تانية. براجماتيك موجودة بقوة وكمان NetEnt وPlay’n GO.
أنا بحب Sweet Bonanza، وصاحبي عايش على Book of Dead. الجديد اللي جربته كانت حاجات Microgaming وكانت حلوة. بس اللي مش عاجبني إن البحث جوه التطبيق مش دقيق لما تدور على لعبة بالاسم.
جزئية الـlive اللي بيشد فعلًا — Evolution مشغلاه، كروبيهات حقيقيين والجودة عالية حتى بالإنترنت بتاعنا هنا. Crazy Time بالذات مسلية جدًا، وكمان فيه طاولات عربي ودي نقطة كويسة. بخصوص عرض الترحيب بيكون مضاعفة أول شحن بالإضافة لـ 150 سبين بتيجي على دفعات، والـwagering حوالي 35 مرة وده مش سيء مقارنة بغيرهم. شوف التفاصيل المحدثة على [url=https://apaarid.in]ستار ثلاث ثمانيات[/url] قبل ما تودع أي حاجة لأنها بتتغير.
فتح الحساب كان سريع، وأقل إيداع في المتناول — حوالي 50 جنيه. الإيداع والسحب متاح بـ كروت البنوك، محافظ إلكترونية، وبيتكوين وUSDT وده اللي بستخدمه أنا. آخر سحب وصل في ساعتين بالـUSDT، لكن بالكارت أخد يومين تلاتة.
على الموبايل الوضع كويس — تثبيت الـapk بيتم من موقعهم مباشرة زي كل مواقع المراهنات. النسخة الجديدة بيجيلك إشعار والحمد لله. خدمة العملاء شغال طول الوقت بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الرخصة كوراساو ومعروف إنه مش صارم زي مالطا، فاعتبرها نصيحة: العب بفلوس تقدر تخسرها.
888starz_zckt
Guestبصراحة أنا لسه كام شهر بلعب على المنصة دي وقلت أكتب تجربتي لأن ناس كتير بتسأل. الحاجة اللي لفتت نظري إن كتالوج السلوتس كبير بشكل مش طبيعي — أكتر من 6000 لعبة تقريبًا، والمزودين محترمين. براجماتيك ليها نصيب الأسد ووطبعًا NetEnt وYggdrasil.
أنا شخصيًا بحب Gates of Olympus، وواحد صاحبي مش بيقوم من على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كانت حاجات Microgaming وكانت حلوة. بس الحاجة الوحيدة المزعجة إن البحث جوه التطبيق مش دقيق لما تدور على لعبة بالاسم.
الـlive أحسن حاجة عندهم — إيفوليوشن شغالة عليه، كروبيهات حقيقيين والجودة عالية حتى على النت المصري. Crazy Time تحديدًا بتاخد وقت طويل، ووموجود ديلرز بيتكلموا عربي وده فرق معايا. على فكرة في عرض الترحيب هو منحة 100% على أول إيداع بالإضافة لـ شوية فري سبينز مش كلها مرة واحدة، والـwagering ×35 وأنا شايفه عادل نسبيًا. ممكن تراجع الشروط بالظبط من [url=https://888starz-apk19.com]تنزيل تطبيق 888starz[/url] قبل ما تسجل لأنهم بيحدثوها كتير.
التسجيل أخد مني دقيقتين، والحد الأدنى للإيداع صغير — من 1 دولار تقريبًا. الإيداع والسحب بيدعم كروت البنوك، سكريل ونتلر، وبيتكوين وUSDT وده اللي بستخدمه أنا. آخر مرة سحبت جالي في نفس اليوم بالـكريبتو، إنما بالفيزا أخد يومين تلاتة.
بخصوص الأندرويد شغال تمام — تنزيل التطبيق مش من جوجل بلاي ومحتاج تفعل تثبيت المصادر غير المعروفة. النسخة الجديدة بيجيلك إشعار ومفيش لخبطة. خدمة العملاء بيرد بسرعة وأحيانًا الرد الأول بيكون قالب جاهز. الترخيص من كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، يعني خليك واعي وحط ليمت لنفسك.
bitcoin_eySt
GuestIch zocke jetzt seit ein paar Monaten und um ehrlich zu sein, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel da reingerutscht, der seit Ewigkeiten Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich trotzdem. Fur uns hier in Deutschland ist das sowieso nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.
Was die Auswahl angeht ist ordentlich was los – so grob so 1800 bis 2000 Titel, alles in allem. Die gro?en Namen sind alle dabei: NetEnt mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, Book of Dead, ruckelt nichts. Die Live-Ecke kommt von Evolution, echte Dealer und Shows wie Crazy Time, da bleib ich hangen schon zu oft. Und klar, das Kernstuck ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, deswegen bin ich hier.
Zum Bonus: es gab bei mir einen 100%-Bonus bis 500€ und dazu Freispiele, gestuckelt uber paar Tage. Die Umsatzbedingung ist 35-fach, ist fair genug ehrlich gesagt, aber lest euch das Kleingedruckte durch. Ab und zu laufen kostenlose Turniere und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich ganz entspannt ein paar Hande. Die aktuellen Aktionen und Codes findet ihr am besten uber [url=https://btc-poker.de/bitcoin-poker-bonus]bitcoin poker freerolls[/url] bevor ihr einzahlt, ist meist aktueller als der Support.
Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Mit Krypto war es fix, top. Aber als ich mal die Karte nutzen wollte, zog sich das und die Verifizierung hat genervt. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller klappen, aber ganz ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Anmeldung war in Minuten durch.
Am Handy lauft es uberraschend gut – es gibt ne App fur Android und iPhone, alternativ im Browser klappt es problemlos. Der Support 24/7 per Chat, die deutschsprachige Hilfe war mal besser mal schlechter, auf Englisch lief es rund. Was die Regulierung angeht ist es transparent, darauf achte ich. Fur alle hier aus Deutschland, die mal Poker mit Bitcoin antesten mochten – fur mich passts gerade, mal sehen wie lange.
bitcoin_twot
GuestBei mir lauft das Ganze schon seit gut vier Monaten und um ehrlich zu sein, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel da reingerutscht, der schon langer bitcoin online poker spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Fur uns hier in Deutschland ist das sowieso manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.
Was die Auswahl angeht ist ordentlich was los – ich schatze mal uber 1500 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die ublichen Verdachtigen sind alle dabei: Play’n GO mit dem ganzen Kram, dazu Book of Dead, ruckelt nichts. Der Live-Bereich kommt von Evolution, echte Dealer und Kram wie Crazy Time, da bleib ich hangen schon zu oft. Aber gut, das Herz ist fur mich ganz klar das Poker – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.
Was den Willkommensbonus angeht: ich hab 100% bis 500 Euro und dazu Freispiele, nicht alle auf einmal. Das Wagering betragt x35, was ok ist fur die Branche, aber lest euch das Kleingedruckte durch. Es gibt sogar Freerolls und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich ganz entspannt ein paar Hande. Was gerade an Promos lauft seht ihr aktuell druben bei [url=https://onlinebitcoin-poker.de/apk]bitcoin poker for iphone[/url] bevor ihr einzahlt, lohnt sich.
Nicht alles ist Gold – das Auszahlen. Per Bitcoin gings bei mir richtig schnell, da kann ich nicht meckern. Beim Versuch mit die Karte nutzen wollte, dauerte es langer und der KYC-Kram hat genervt. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller gehen alle, unterm Strich der ganze Sinn ist ja, dass keiner gro? mitliest. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Registrierung war in Minuten durch.
Am Handy laufts sauber – es gibt ne App furs Handy, alternativ im Browser geht auch alles. Der Kundendienst 24/7 erreichbar, die deutschsprachige Hilfe war etwas holprig, zur Not auf Englisch. Lizenztechnisch ist alles sauber dokumentiert, das check ich immer. Fur deutsche Spieler, die bitcoin poker spielen antesten mochten – ich bleib erstmal dabei, kann sich ja noch andern.
-
AuthorPosts