contemplation happenstance rings

Start Forums Advocacy & Infrastructure contemplation happenstance rings

Viewing 12 posts - 346 through 357 (of 357 total)
  • Author
    bitcoin_dysa
    Guest

Ich zocke jetzt seit ein paar Monaten und um ehrlich zu sein, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Coins uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der schon langer online Poker mit Bitcoin spielt, und tja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Als Spieler aus Deutschland ist das ohnehin ne halbe Wissenschaft, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

Was die Auswahl angeht wird einem nicht langweilig – so grob irgendwas um die 2000 Slots, inklusive Tische. Die bekannten Studios sind alle dabei: NetEnt mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, das lauft alles rund. Die Live-Ecke ist von Evolution, richtige Croupiers und den Gameshows, da hab ich abends ofter mal. Aber gut, das Kernstuck ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, dafur bin ich da.

Zum Bonus: ich hab 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, nicht alle auf einmal. Der Umsatz betragt x35, ist fair genug ehrlich gesagt, schaut euch das Kleingedruckte durch. Ab und zu laufen kostenlose Turniere fur lau, so kann man antesten risikofrei ein paar Hande. Was gerade an Promos lauft findet ihr am besten direkt bei [url=https://bitcoinpokeronline.de/bitcoin-poker-sites]best bitcoin poker site[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.

Nicht alles ist Gold – Withdrawals. Uber Bitcoin lief es richtig schnell, top. Aber als ich mal die Karte nutzen wollte, hats zwei Tage gedauert und der KYC-Kram hat genervt. Visa, Mastercard, Skrill, Neteller klappen, aber ganz ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Min-Deposit lag bei 20€, Anmeldung war in Minuten durch.

Am Handy laufts sauber – ne eigene App gibts fur beide Systeme, alternativ im Browser funktioniert es genauso. Der Support zu jeder Zeit uber Live-Chat, Deutsch ging etwas holprig, englisch ging aber immer. Zur Lizenz ist alles sauber dokumentiert, darauf achte ich. Wer aus DE kommt, die Poker fur Bitcoin reinschnuppern wollen – ich bleib erstmal dabei, kann sich ja noch andern.

#340985 Reply
    bitcoin_zsot
    Guest

Bei mir lauft das Ganze schon seit gut vier Monaten und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum da reingerutscht, der seit uber einem Jahr online Poker mit Bitcoin spielt, und naja – hangen geblieben bin ich trotzdem. Als Spieler aus Deutschland ist das eh nicht immer easy, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen ist ordentlich was los – ich schatze mal uber 1500 Slots, alles in allem. Die ublichen Verdachtigen sind am Start: NetEnt mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, lauft flussig. Der Live-Kram kommt von Evolution, richtige Croupiers und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends ofter mal. Aber gut, das Herz ist fur mich halt der Pokertisch – bitcoin poker eben, dafur bin ich da.

Was den Willkommensbonus angeht: ich hab 100% bis 500 Euro plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Der Umsatz liegt bei 35x, ist fair genug im Vergleich, schaut euch die AGB genau an. Immer wieder gibts Freeroll-Turniere fur lau, damit testet man ganz entspannt das Ganze. Die neuesten Angebote findet ihr am besten uber [url=https://onlinebitcoin-poker.de/de-de]bitcoin gambling poker[/url] falls ihrs genau wissen wollt, lohnt sich.

Jetzt zum Nervigen – das Auszahlen. Mit Krypto war es richtig schnell, top. Als ich einmal Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen zog sich. Die ublichen Zahlwege sind alle da, mal ehrlich der Witz an der Sache ist, dass es eben schneller und anonymer geht. Kleinster Einsatz waren 20 Euro, Konto anlegen ging in funf Minuten.

Am Handy lauft es uberraschend gut – ne eigene App gibts fur Android und iPhone, sonst uber die Seite funktioniert es genauso. Der Chat zu jeder Zeit erreichbar, die deutschsprachige Hilfe war mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Lizenztechnisch passt es, darauf achte ich. Wer aus DE kommt, die mal Poker mit Bitcoin reinschnuppern wollen – ich zock weiter, mal sehen wie lange.

#340998 Reply
    888starz_wpOt
    Guest

والله أنا بقالي كام شهر بلعب على المنصة دي من الموبايل، وفكرت أقولكم اللي شفته علشان كتير من الشباب بيسألوا عن موضوع تطبيق 888starz. أول حاجة لفتت نظري إن فيه كم ألعاب ضخم، بيتكلموا عن تلت آلاف لعبة سلوتس تقريبًا، ومش كلها حشو زي بعض المواقع التانية.

اللي بيوفروا الألعاب كلها بروڤايدرز كبار زي براجماتيك وبلاي إن جو. أنا بلعب كتير على Gates of Olympus وSweet Bonanza، وبحب كمان Book of Dead. لو مش من هواة السلوتس فيه قسم الديلر المباشر من Evolution بموزعين حقيقيين، وCrazy Time وروليت مباشر بتحسسك إنك في كازينو حقيقي.

بالنسبة للبونص مش وحش أبدًا: أول شحن بياخد مضاعفة 100% زائد سبينات ببلاش، وفيه no deposit لو بتحب تجرب الأول. بس اقرا الشروط كويس من شرط المراهنة اللي حوالي 40 ضعف — دي نقطة لازم تفهمها. لو عايز تتطلع على آخر العروض روح لـ [url=https://qualitycientifica.com.br]888starz تحميل[/url] وانت مطمن.

اللي مريّحني إن طرق الدفع كتير: فيزا وماستركارد، وe-wallets، وكمان كريبتو وبيتكوين. طلب الفلوس بيجيلي بسرعة معقولة، مش زي مواقع بتماطل أسبوع. التسجيل نفسه مش معقد، والحد الأدنى للإيداع صغير.

النقطة الوحيدة اللي زعلتني إن السابورت مش دايمًا سريع الرد، ومرة قعدت مستني رد. غير كده تثبيت البرنامج محتاج تسمح بمصادر خارجية، مش صعبة بس تحتاج انتباه. الأبليكيشن سلس على الموبايل وبيجيله تحديثات باستمرار.

في العموم أنا كمّلت عليه أكتر مما توقعت، و888starz apk هو اللي بلعب عليه أغلب الوقت. الترخيص موجود ومعلن، وده بيريّح وانت بتحط فلوسك. لو حد جرّبه يشاركنا.

#341008 Reply
    888starz_gtea
    Guest

طيب بقالي تقريبًا نص سنة بشتغل على 888starz apk وحبيت أشارك اللي شفته بما إن الموضوع بيتكرر هنا. الحاجة اللي لفتت نظري إن عدد الألعاب مرعب فعلًا — حوالي 8 آلاف لعبة تقريبًا، والجودة مش وحشة زي مواقع تانية. Pragmatic Play مسيطرة شوية وكمان Play’n GO وNetEnt.

أنا بحب سويت بونانزا، وزميلي مش بيسيب Book of Dead. الجديد اللي جربته كانت حاجات Microgaming وعجبتني صراحة. إنما اللي مش عاجبني إن البحث جوه التطبيق بيهنج أحيانًا لما تفتح كل الأقسام.

قسم الـlive اللي بيشد فعلًا — Evolution مشغلاه، ديلرز بني آدمين والجودة عالية حتى لما النت بيبوظ شوية. Crazy Time تحديدًا مسلية جدًا، ووموجود ديلرز بيتكلموا عربي وده فرق معايا. على فكرة في عرض الترحيب بيكون منحة 100% على أول إيداع و شوية فري سبينز بتيجي على دفعات، والـwagering ×35 وده معقول. ممكن تراجع آخر العروض والأكواد على [url=https://888starz-apk11.com]ثلاث ثمانيات ستارز[/url] قبل ما تودع أي حاجة لأن الأرقام بتتبدل كل فترة.

التسجيل كان سريع، والحد الأدنى للإيداع صغير — حوالي 50 جنيه. الدفع متاح بـ Visa وMastercard، Skrill وNeteller، وبيتكوين وUSDT وهي الأسرع. آخر مرة سحبت خرج بعد 3 ساعات بالـUSDT، بس بالفيزا أخد يومين تلاتة.

على الموبايل الوضع كويس — تحميل 888starz للاندرويد بيتم من موقعهم مباشرة ومحتاج تفعل تثبيت المصادر غير المعروفة. التحديث بيجيلك إشعار ومفيش لخبطة. خدمة العملاء شات مباشر 24 ساعة بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الترخيص من كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.

#341019 Reply
    888starz_oxmt
    Guest

يعني بقالي حوالي 4 شهور بشتغل على 888starz apk وقلت أكتب تجربتي بدل ما الناس تسأل في الخاص. أكتر حاجة عجبتني إن عدد الألعاب كبير بشكل مش طبيعي — حوالي 8 آلاف لعبة على ما أظن، ومش كلها زبالة زي بعض المواقع. براجماتيك مسيطرة شوية وكمان Play’n GO وNetEnt.

أنا بقعد أطحن في Gates of Olympus، وزميلي مش بيسيب Book of Dead. الجديد اللي جربته كان ألعاب Big Time Gaming وكانت حلوة. إنما اللي بيضايقني إن فلترة الألعاب مش دقيق لما تكون الألعاب كتير.

جزئية الـlive أحسن حاجة عندهم — Evolution هي اللي وراه، كروبيهات حقيقيين والجودة عالية حتى بالإنترنت بتاعنا هنا. Crazy Time تحديدًا مسلية جدًا، ووموجود طاولات عربي ودي نقطة كويسة. بخصوص عرض الترحيب بيكون منحة 100% على أول إيداع مع 150 سبين بتتوزع على أيام، وشرط التدوير ×35 وأنا شايفه عادل نسبيًا. شوف آخر العروض والأكواد من [url=https://888starz-apk13.com]تنزيل ٨٨٨ ستارز[/url] لو ناوي تبدأ لأن الأرقام بتتبدل كل فترة.

فتح الحساب مش معقد، وأقل إيداع بسيط — حوالي 50 جنيه. الإيداع والسحب متاح بـ Visa وMastercard، محافظ إلكترونية، وبيتكوين وUSDT وده اللي بستخدمه أنا. آخر سحب وصل في ساعتين بالـبيتكوين، إنما بالفيزا استنيت يومين.

من التليفون مفيش مشاكل — تحميل 888starz للاندرويد مش من جوجل بلاي ومحتاج تفعل تثبيت المصادر غير المعروفة. النسخة الجديدة بيجيلك إشعار ومفيش لخبطة. الدعم شات مباشر 24 ساعة بس ساعات بيردوا بإنجليزي الأول. الترخيص كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، يعني خليك واعي وحط ليمت لنفسك.

#341020 Reply
    888starz_cvMn
    Guest

بصراحة أنا بقالي حوالي 4 شهور بلعب على 888starz apk وحبيت أشارك اللي شفته بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أول حاجة إن المكتبة كبير بشكل مش طبيعي — أكتر من 6000 لعبة بالتقريب، والمزودين محترمين. براجماتيك موجودة بقوة وكمان NetEnt وPlay’n GO.

أنا بقعد أطحن في سويت بونانزا، وواحد صاحبي عايش على Book of Dead. آخر حاجة لعبتها كانت ألعاب Big Time Gaming وعجبتني صراحة. إنما اللي مش عاجبني إن البحث جوه التطبيق بطيء شوية لما تدور على لعبة بالاسم.

جزئية الـlive اللي بيشد فعلًا — Evolution مشغلاه، ديلرز بني آدمين والصورة نضيفة حتى بالإنترنت بتاعنا هنا. كريزي تايم بالذات بتاخد وقت طويل، وفيه طاولات عربي ودي نقطة كويسة. بالنسبة لـ عرض الترحيب هو منحة 100% على أول إيداع و شوية فري سبينز مش كلها مرة واحدة، والـwagering ×35 وأنا شايفه عادل نسبيًا. تقدر تشوف التفاصيل المحدثة من [url=https://888starz-apk12.com]ستار888[/url] قبل ما تسجل لأن الأرقام بتتبدل كل فترة.

فتح الحساب كان سريع، والحد الأدنى للإيداع صغير — مبلغ رمزي. الإيداع والسحب بيدعم Visa وMastercard، سكريل ونتلر، وعملات رقمية وهي الأسرع. آخر مرة سحبت جالي في نفس اليوم بالـUSDT، لكن بالكارت استنيت يومين.

بخصوص الأندرويد مفيش مشاكل — تثبيت الـapk مش من جوجل بلاي ومحتاج تفعل تثبيت المصادر غير المعروفة. النسخة الجديدة بيتحدث لوحده والحمد لله. السبورت شات مباشر 24 ساعة وأحيانًا الرد الأول بيكون قالب جاهز. الرخصة كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.

#341025 Reply
    888starz_uaMn
    Guest

طيب بقالي حوالي 4 شهور بشتغل على 888starz apk وفكرت أقول رأيي بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أول حاجة إن المكتبة مرعب فعلًا — فوق 7000 لعبة بالتقريب، ومش كلها زبالة زي بعض المواقع. Pragmatic Play ليها نصيب الأسد ووطبعًا NetEnt وYggdrasil.

أنا شخصيًا بحب سويت بونانزا، وواحد صاحبي مش بيسيب Book of Dead. آخر حاجة لعبتها كانت حاجات Microgaming وعجبتني صراحة. إنما اللي مش عاجبني إن البحث جوه التطبيق بطيء شوية لما تدور على لعبة بالاسم.

جزئية الـlive أحسن حاجة عندهم — Evolution شغالة عليه، كروبيهات حقيقيين والستريم مستقر حتى على النت المصري. كريزي تايم تحديدًا إدمان بصراحة، ووموجود ديلرز بيتكلموا عربي وده مريح. بخصوص عرض الترحيب بيكون 100% لحد 1500 جنيه بالإضافة لـ 150 سبين مش كلها مرة واحدة، والـwagering 35x وأنا شايفه عادل نسبيًا. تقدر تشوف آخر العروض والأكواد من [url=https://888starz-apk14.com]888starz تحديث[/url] لو ناوي تبدأ لأنهم بيحدثوها كتير.

التسجيل مش معقد، وأقل مبلغ تشحنه في المتناول — مبلغ رمزي. الدفع فيه فيزا وماستركارد، Skrill وNeteller، وكريبتو وده اللي بستخدمه أنا. السحبة اللي فاتت وصل في ساعتين بالـكريبتو، إنما بالفيزا استنيت يومين.

على الموبايل مفيش مشاكل — تثبيت الـapk مش من جوجل بلاي ومحتاج تفعل تثبيت المصادر غير المعروفة. التحديث بيجيلك إشعار والحمد لله. السبورت بيرد بسرعة بس ساعات بيردوا بإنجليزي الأول. الرخصة من كوراساو ومعروف إنه مش صارم زي مالطا، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.

#341026 Reply
    888starz_xpMl
    Guest

طيب أنا بقالي تقريبًا نص سنة بشتغل على الموقع ده وفكرت أقول رأيي بدل ما الناس تسأل في الخاص. الحاجة اللي لفتت نظري إن عدد الألعاب كبير بشكل مش طبيعي — أكتر من 6000 لعبة على ما أظن، والجودة مش وحشة زي مواقع تانية. براجماتيك مسيطرة شوية وكمان NetEnt وYggdrasil.

بالنسبالي مدمن Sweet Bonanza، وواحد صاحبي مش بيسيب Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كان ألعاب Big Time Gaming وكانت حلوة. إنما اللي مش عاجبني إن السيرش بطيء شوية لما تدور على لعبة بالاسم.

جزئية الـlive اللي بيشد فعلًا — إيفوليوشن مشغلاه، كروبيهات حقيقيين والستريم مستقر حتى لما النت بيبوظ شوية. Crazy Time تحديدًا بتاخد وقت طويل، ووموجود روليت وبلاك جاك عربي وده مريح. على فكرة في عرض الترحيب بيكون مضاعفة أول شحن مع شوية فري سبينز بتيجي على دفعات، وشرط المراهنة 35x وده مش سيء مقارنة بغيرهم. ممكن تراجع الشروط بالظبط من [url=https://888starz-apk20.com]تنزيل ٨٨٨ ستارز[/url] قبل ما تسجل لأن الأرقام بتتبدل كل فترة.

فتح الحساب أخد مني دقيقتين، وأقل إيداع صغير — من 1 دولار تقريبًا. الدفع فيه كروت البنوك، محافظ إلكترونية، وبيتكوين وUSDT وأنا بفضلها صراحة. آخر سحب جالي في نفس اليوم بالـUSDT، إنما بالتحويل البنكي استنيت يومين.

من التليفون الوضع كويس — تثبيت الـapk بيتم من موقعهم مباشرة وده طبيعي في مواقع الرهان. التحديث بيجيلك إشعار والحمد لله. الدعم شغال طول الوقت بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الرخصة من كوراساو وده مش أفضل ترخيص في الدنيا بس مقبول، فاعتبرها نصيحة: العب بفلوس تقدر تخسرها.

#341037 Reply
    888starz_pvmr
    Guest

بصراحة أنا لسه كام شهر بجرب على 888starz apk وقلت أكتب تجربتي بما إن الموضوع بيتكرر هنا. أول حاجة إن كتالوج السلوتس ضخم — فوق 7000 لعبة على ما أظن، والمزودين محترمين. براجماتيك موجودة بقوة ووطبعًا NetEnt وYggdrasil.

بالنسبالي بحب Sweet Bonanza، وزميلي عايش على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كانت حاجات Microgaming وكانت حلوة. بس اللي بيضايقني إن السيرش مش دقيق لما تكون الألعاب كتير.

جزئية الـlive اللي بيشد فعلًا — Evolution هي اللي وراه، ديلرز بني آدمين والستريم مستقر حتى لما النت بيبوظ شوية. Crazy Time بالذات مسلية جدًا، وفيه طاولات عربي وده مريح. على فكرة في عرض الترحيب بيكون مضاعفة أول شحن بالإضافة لـ 150 سبين مش كلها مرة واحدة، وشرط التدوير 35x وأنا شايفه عادل نسبيًا. تقدر تشوف آخر العروض والأكواد على [url=https://apaarid.in]تحميل 888starz[/url] قبل ما تسجل لأنها بتتغير.

التسجيل مش معقد، وأقل مبلغ تشحنه بسيط — من 1 دولار تقريبًا. الدفع بيدعم كروت البنوك، Skrill وNeteller، وكريبتو وده اللي بستخدمه أنا. آخر سحب جالي في نفس اليوم بالـبيتكوين، بس بالتحويل البنكي بياخد وقت أطول.

من التليفون مفيش مشاكل — تثبيت الـapk من الموقع الرسمي وده طبيعي في مواقع الرهان. النسخة الجديدة بينزل تلقائي والحمد لله. خدمة العملاء شغال طول الوقت بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الترخيص من كوراساو وده مش أفضل ترخيص في الدنيا بس مقبول، فاعتبرها نصيحة: العب بفلوس تقدر تخسرها.

#341058 Reply
    888starz_xikt
    Guest

طيب أنا بقالي تقريبًا نص سنة بشتغل على المنصة دي وقلت أكتب تجربتي لأن ناس كتير بتسأل. الحاجة اللي لفتت نظري إن المكتبة ضخم — أكتر من 6000 لعبة تقريبًا، والجودة مش وحشة زي مواقع تانية. براجماتيك مسيطرة شوية وكمان NetEnt وYggdrasil.

بالنسبالي بقعد أطحن في سويت بونانزا، وواحد صاحبي مش بيقوم من على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كان حاجات Microgaming ومش بطالة. إنما الحاجة الوحيدة المزعجة إن السيرش مش دقيق لما تكون الألعاب كتير.

الـlive اللي بيشد فعلًا — إيفوليوشن هي اللي وراه، ناس حقيقية قدامك والصورة نضيفة حتى لما النت بيبوظ شوية. Crazy Time تحديدًا بتاخد وقت طويل، وفيه ديلرز بيتكلموا عربي ودي نقطة كويسة. بخصوص عرض الترحيب فهو 100% لحد 1500 جنيه مع 150 سبين بتيجي على دفعات، وشرط المراهنة حوالي 35 مرة وده مش سيء مقارنة بغيرهم. ممكن تراجع آخر العروض والأكواد على [url=https://888starz-apk19.com]ثلاث ثمانيات[/url] لو ناوي تبدأ لأنها بتتغير.

فتح الحساب أخد مني دقيقتين، والحد الأدنى للإيداع بسيط — من 1 دولار تقريبًا. الإيداع والسحب متاح بـ كروت البنوك، سكريل ونتلر، وعملات رقمية وأنا بفضلها صراحة. آخر مرة سحبت وصل في ساعتين بالـبيتكوين، إنما بالكارت أخد يومين تلاتة.

بخصوص الأندرويد مفيش مشاكل — تحميل 888starz للاندرويد بيتم من موقعهم مباشرة زي كل مواقع المراهنات. التحديث بيتحدث لوحده ومفيش لخبطة. خدمة العملاء شغال طول الوقت بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الترخيص كوراساو وده مش أفضل ترخيص في الدنيا بس مقبول، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.

#341296 Reply
    bitcoin_grSt
    Guest

Bei mir lauft das Ganze schon seit gut vier Monaten und ganz ehrlich, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Bitcoin uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum da reingerutscht, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich trotzdem. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber gut.

An Spielen wird einem nicht langweilig – wurde sagen uber 1500 Titel, wenn man alles zusammenzahlt. Die ublichen Verdachtigen sind alle dabei: Play’n GO mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, das lauft alles rund. Die Live-Ecke ist von Evolution, echte Dealer und den Gameshows, da bleib ich hangen gerne mal zu lange. Und klar, das eigentliche Ding ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Bitcoin Poker eben, darum gehts mir ja.

Was den Willkommensbonus angeht: ich hab die ublichen 100% obendrauf plus rund 200 Free Spins, nicht alle auf einmal. Der Umsatz liegt bei 35x, ist fair genug ehrlich gesagt, lest euch besser das Kleingedruckte durch. Es gibt sogar Freeroll-Turniere und mal nen No-Deposit-Kracher, damit testet man ganz entspannt ein paar Hande. Die aktuellen Aktionen und Codes schaut euch am besten druben bei [url=https://btc-poker.de/bitcoin-poker-sites]biggest bitcoin poker site[/url] bevor ihr einzahlt, ist meist aktueller als der Support.

Kommen wir zum Kritikpunkt – Withdrawals. Per Bitcoin gings bei mir richtig schnell, top. Als ich einmal Neteller probierte, zog sich das und die Verifizierung war nervig. Karten und E-Wallets klappen, mal ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Kleinster Einsatz waren 20 Euro, Registrierung ging in funf Minuten.

Unterwegs lauft es uberraschend gut – es gibt ne App fur beide Systeme, und im Browser klappt es problemlos. Der Kundendienst ist rund um die Uhr uber Live-Chat, Deutsch ging mal besser mal schlechter, auf Englisch lief es rund. Was die Regulierung angeht passt es, das war mir wichtig. Fur deutsche Spieler, die bitcoin poker spielen reinschnuppern wollen – fur mich passts gerade, kann sich ja noch andern.

#341406 Reply
    bitcoin_zxen
    Guest

Also ich spiele jetzt seit gut vier Monaten und um ehrlich zu sein, zu Beginn hatte ich meine Zweifel, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Uber nen Kumpel dort gelandet, der seit Ewigkeiten bitcoin online poker spielt, und naja – hangen geblieben bin ich dann irgendwie. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, aber dazu gleich mehr.

Was die Auswahl angeht ist ordentlich was los – wurde sagen uber 1500 Titel, alles in allem. Die ublichen Verdachtigen sind am Start: NetEnt mit dem ganzen Kram, dazu Book of Dead, ruckelt nichts. Der Live-Bereich ist von Evolution, mit echten Croupiers und Shows wie Crazy Time, da versacke ich abends ofter mal. Was mich eigentlich halt, das eigentliche Ding ist fur mich halt der Pokertisch – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.

Beim Bonus: es gab bei mir die ublichen 100% obendrauf plus 200 Freispiele, nicht alle auf einmal. Das Wagering ist 35-fach, geht klar ehrlich gesagt, schaut euch die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar Freerolls und mal nen No-Deposit-Kracher, so kann man antesten ganz entspannt das Ganze. Die neuesten Angebote seht ihr aktuell druben bei [url=https://bitcoin-poker-online.de/de-de]play poker for bitcoin[/url] bevor ihr einzahlt, lohnt sich.

Jetzt zum Nervigen – die Auszahlung. Mit Krypto war es richtig schnell, top. Aber als ich mal Neteller probierte, hats zwei Tage gedauert und das Ausweis-Hochladen war nervig. Karten und E-Wallets gehen alle, aber ganz ehrlich der ganze Sinn ist ja, dass man schnell und ohne Gedons ein- und auszahlt. Mindesteinzahlung so um die 20 Euro, Konto anlegen schnell erledigt.

Am Handy laufts sauber – App ist vorhanden furs Handy, und im Browser geht auch alles. Der Kundendienst 24/7 uber Live-Chat, Deutsch ging mal besser mal schlechter, englisch ging aber immer. Lizenztechnisch ist alles sauber dokumentiert, darauf achte ich. Fur deutsche Spieler, die mal Poker mit Bitcoin reinschnuppern wollen – fur mich passts gerade, kann sich ja noch andern.

Viewing 12 posts - 346 through 357 (of 357 total)
Reply To: Reply #341037 in contemplation happenstance rings
Your information: