Start › Forums › Community & Events › Unmasking the Ugliest Spider: A Recondite Plunge into Arachnoid Aesthetics › Reply To: Unmasking the Ugliest Spider: A Recondite Plunge into Arachnoid Aesthetics
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn was ik best sceptisch. De collectie is echt niet mis: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik zelf het meeste hang is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. Beeldkwaliteit is prima, ook als mijn wifi het half doet.
Over de bonus: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Doorspeelvoorwaarde is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op [url=https://weblabor.hu/tagok/121961]Lalabet Review[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro.
Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.
De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.
De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.