Start Forums Advocacy & Infrastructure map wholesome unforeseen series Reply To: map wholesome unforeseen series

lalabet_xget
Guest

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zijn goed vertegenwoordigd, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op.

Waar ik de meeste tijd verlies is het live gedeelte. Dat draait op Evolution en dat merk je meteen: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, ook als mijn wifi het half doet.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=tumblr.com/soldkryptohub/824774992735731712]https://tumblr.com/soldkryptohub/824774992735731712[/url] als je twijfelt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, ook Bitcoin gaat er doorheen. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, na een keer heb je er geen last meer van.

Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.