Start Forums Advocacy & Infrastructure contemplation happenstance rings Reply To: contemplation happenstance rings

lalabet_tyet
Guest

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Beeldkwaliteit is prima, ook als mijn wifi het half doet.

Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. Doorspeelvoorwaarde is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op [url=https://forums.riversidefriends.org/member.php?action=profile&uid=28776]Lalabet Review[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.

Klantenservice zit in een chatvenster, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, het schaalt netjes naar je scherm en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.