Start Forums Advocacy & Infrastructure You Can Scream Epub File Reply To: You Can Scream Epub File

lalabet_ocet
Guest

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op.

Waar ik zelf het meeste hang is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Streams lopen soepel, ook op 4G in de trein.

Even over het bonusgedeelte: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]meer informatie[/url] als je twijfelt. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat weet je dan. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.