Start › Forums › Community & Events › Unmasking the Ugliest Spider: A Recondite Plunge into Arachnoid Aesthetics › Reply To: Unmasking the Ugliest Spider: A Recondite Plunge into Arachnoid Aesthetics
Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels als ik het goed heb geteld. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt domineren wel een beetje, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: live dealers die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.
Over de bonus: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet[/url] voor je je aanmeldt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.
iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.
Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.
Ze draaien op een Curacao-licentie, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.