Start › Forums › Bike Maintenance & Repair › steadfastbond › Reply To: steadfastbond
Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn had ik er weinig van verwacht. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots als ik het goed heb geteld. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.
Waar ik de meeste tijd verlies is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat merk je meteen: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.
Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://checkli.com/lalabetreviewa1825]Lalabet Review (NL)[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro.
iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.
De support is bereikbaar via live chat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.
De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.