Start › Forums › Bike Maintenance & Repair › will-o’-the-wisp the rag of fortuity importune › Reply To: will-o’-the-wisp the rag of fortuity importune
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De collectie is echt niet mis: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed die af en toe Nederlands spreken, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. De stream hapert bij mij nooit, zelfs op mobiel data.
Even over het bonusgedeelte: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Doorspeelvoorwaarde is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, de achtergrond van de club vind je op [url=https://backloggd.com/u/guide134bf2de]Backloggd profile[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.
Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van.
Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.
De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.