Start Forums Community & Events defense Reply To: defense

lalabet_qket
Guest

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zie je overal terug, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik eigenlijk vooral zit is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: echte croupiers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Streams lopen soepel, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Doorspeelvoorwaarde is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op [url=https://muzikspace.com/profiledetails.aspx?profileid=155271]Lalabet Review[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: het documentencheck-gedoe kostte tijd, daarna ging alles vlot.

Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat weet je dan. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.