Start › Forums › Bike Maintenance & Repair › will-o’-the-wisp the rag of fortuity importune › Reply To: will-o’-the-wisp the rag of fortuity importune
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zijn goed vertegenwoordigd, en de usual suspects zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus vind je zonder zoeken.
Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.
Even over het bonusgedeelte: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Doorspeelvoorwaarde is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op [url=https://linkcentre.com/profile/lalabetsportal3]Lalabet Review[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten met een minimum van 10 euro.
Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de verificatie duurde onnodig lang, maar daarna was het geen gedoe meer.
Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.
De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.