Start Forums Advocacy & Infrastructure mirage burly upon out fleetingly aftermath Reply To: mirage burly upon out fleetingly aftermath

lalabet_eyet
Guest

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de usual suspects als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein.

Wat betreft dat welkomstpakket: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://backloggd.com/u/guide134bf2de]Backloggd profile[/url] voor je je aanmeldt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, na een keer heb je er geen last meer van.

Hulp krijg je via de livechat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat weet je dan. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.