Start Forums Site Support & Feedback Lhaneicoro Reply To: Lhaneicoro

lalabet_pket
Guest

Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. De collectie is echt niet mis: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik de meeste tijd verlies is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, plus Crazy Time en Lightning Roulette. Beeldkwaliteit is prima, ook als mijn wifi het half doet.

Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]hier[/url] voor je je aanmeldt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en de minimale storting is 10 euro.

iDEAL werkt gewoon, net als Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — houd daar rekening mee. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.