Start › Forums › Bike Maintenance & Repair › watchfulness happenstance door › Reply To: watchfulness happenstance door
Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en eerlijk gezegd had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: ergens rond de 3000 slots als ik het goed heb geteld. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic zijn goed vertegenwoordigd, en de klassiekers zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus staan er allemaal op.
Waar ik eigenlijk vooral zit is de live-sectie. Evolution levert dat stuk en dat scheelt echt: live dealers die af en toe Nederlands spreken, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Streams lopen soepel, ook op 4G in de trein.
Even over het bonusgedeelte: je krijgt 100% tot 500 euro plus 200 free spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Doorspeelvoorwaarde is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Lees die kleine lettertjes wel even, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]meer informatie[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.
Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. Dat vond ik wel jammer: de verificatie duurde onnodig lang, na een keer heb je er geen last meer van.
Klantenservice zit in een chatvenster, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, de browserversie op mijn telefoon draait prima dus dat mis ik eigenlijk niet.
Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.