Start › Forums › Advocacy & Infrastructure › mirage burly upon out fleetingly aftermath › Reply To: mirage burly upon out fleetingly aftermath
Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de usual suspects zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus vind je zonder zoeken.
Waar ik zelf het meeste hang zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Streams lopen soepel, ook als mijn wifi het half doet.
Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]step by step[/url] mocht je het willen nakijken. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.
Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, met e-wallet nog wat vlotter. Dat vond ik wel jammer: de verificatie duurde onnodig lang, daarna ging alles vlot.
Klantenservice zit in een chatvenster, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.
Ze draaien op een Curacao-licentie, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.