Start › Forums › Advocacy & Infrastructure › apparition stroke of correct good break rings › Reply To: apparition stroke of correct good break rings
Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. De lobby is gewoon dik in orde: zo’n 2500 tot 3000 games als ik het goed heb geteld. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt domineren wel een beetje, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead zitten er gewoon tussen.
Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed die af en toe Nederlands spreken, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Streams lopen soepel, ook als mijn wifi het half doet.
Even over het bonusgedeelte: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. Doorspeelvoorwaarde is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Lees die kleine lettertjes wel even, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl]naar de website[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie met een minimum van 10 euro.
Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.
Klantenservice zit in een chatvenster, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een aparte app hebben ze niet, de browserversie op mijn telefoon draait prima en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.
Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.